Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Paradigma trajnosti in izobraževanje : raziskava na slovenskih univerzah s posebnim ozirom na Univerzo na Primorskem
Avtorji:
ID
Mlinar, Anton
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-4Q2IIRO0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
UPR - Univerza na Primorskem
Opis:
Paradigma trajnosti in izobraževanje. Raziskava na slovenskih univerzah s posebnim ozirom na Univerzo na Primorskem
Ključne besede:
visoko šolstvo
,
interdisciplinarnost
,
kolaborativno učenje
,
transformacijsko učenje
Založnik:
Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia
Leto izida:
2010
Št. strani:
str. 119-130
Številčenje:
Letn. 20, št. 1
PID:
20.500.12556/RUP-4812
ISSN:
1408-5348
UDK:
378:502.131.1(497.4)
COBISS.SI-ID:
1823443
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
3480
Število prenosov:
37
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
sustainable development
,
university
,
education
,
interdisciplinarity
,
collaborative learning
,
transformational learning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj