Naslov: | Strokovne razprave kot strategija vodenja za učenje |
---|
Avtorji: | ID Erčulj, Justina (Avtor) ID Bukovec, Janja (Avtor) ID Hlača, Irena (Avtor) ID Kolenko, Marijana (Avtor) ID Meglič, Erna (Avtor) ID Oblak, Ivanka (Avtor) ID Pinter, Breda (Avtor) ID Veber, Danica (Avtor) ID Pohlin Schwartzbartl, Nuša (Avtor) |
Datoteke: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-GG3EVRHX
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
---|
Organizacija: | UPR - Univerza na Primorskem
|
---|
Ključne besede: | izobraževanje, vodenje, poučevanje, učitelji, učenje |
---|
Založnik: | Šola za ravnatelje |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
Št. strani: | str. 107-128 |
---|
Številčenje: | Letn. 8, št. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-4825 |
---|
ISSN: | 1581-8225 |
---|
UDK: | 37.091:336.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 3955415 |
---|
Datum objave v RUP: | 10.07.2015 |
---|
Število ogledov: | 3539 |
---|
Število prenosov: | 24 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |