Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Ugotavljanje samopodobe osnovnošolskih otrok : razlike po spolu, starosti in učnem uspehu
Avtorji:
ID
Dolenc, Petra
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-JF2HOGNI
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:
samopodoba
,
otroci
,
osnovna šola
,
spol
,
starost
,
učni uspeh
,
Lestvica samozaznave za otroke
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:
2009
Št. strani:
str. 96-110
Številčenje:
Letn. 60, št. 2
PID:
20.500.12556/RUP-4881
ISSN:
0038-0474
UDK:
159.922.7
COBISS.SI-ID:
1635283
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
4980
Število prenosov:
49
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
razlike po spolu, starosti in učnem uspehu
Ključne besede:
self-concept
,
primary school children
,
gender
,
age
,
academic achievement
,
Self-Perception Profile for Children
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj