Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Exploring consumer reactions to the recession in Slovenia and Bosnia and Herzegovina
Avtorji:ID Kolar, Tomaž (Avtor)
ID Žabkar, Vesna (Avtor)
ID Brkić, Nenad (Avtor)
ID Omeragić, Ismir (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/10_121-144.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Opis:In order to analyze the impact of the current economic crisis on consumers of FMCG products in the Balkan region this paper investigates changes and trends in consumer values and attitudes between years 2007 and 2009 in Slovenia and Bosnia and Herzegovina. A comparison of value ranks and factor scores between the two years and two countries shows some significant differences and surprising findings in terms of changes in consumer values and attitudes, which were otherwise expected to be relatively stable over a short time period. In order to provide an insight into questions of if, why and how the crisis differently affected Slovene and Bosnian consumers, possible causes for identified differences are discussed from the theoretical and practical standpoint and several managerial implications are suggested.
Ključne besede:recesija, porabniki, stališča, vrednote, Slovenija, Bosna in Hercegovina
Leto izida:2012
Št. strani:str. 121-144
Številčenje:Vol. 10, no. 2
PID:20.500.12556/RUP-492 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1854-6935
UDK:338(497.4:497.6)
COBISS.SI-ID:4471511 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3168
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:recession, consumers, attitudes, values, Slovenia, Bosnia and Herzegovina


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici