Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Štirje principi vzgoje na primeru majevske kulture iz Chiapasa in Jukatana
Avtorji:
ID
Terčelj, Marija Mojca
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-J8AG9YXP
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
UPR - Univerza na Primorskem
Opis:
Prièujoèi prispevek, ki sega na zunajevropsko obmoèje, skusa na podlagi primerjave druzinske vzgoje in vzgoje drzavnih izobrazevalnih projektov med gorskimi Maji v Chiapasu in Maji na Jukatanu prikazati vkljuèevanje otrok v sirse druzbeno okolje in nekatere probleme, ki se vzpostavljajo s sooèanjem dveh neusklajenih vzgojnih pristopov. Glavna razhajanja med vzgojo, ki jo ponuja druzinsko okolje, in vzgojnimi principi, ki jih ponuja sodobna pedagoska znanost, so v tesni povezanosti druzinskih èlanov in vzgajanju k samostojnosti, odgovornosti in spostovanju v indijanskih skupnostih ter nesamostojnosti, parcializaciji in odtujenosti v primeru sodobnih pedagoskih pristopov.
Ključne besede:
vzgoja
,
družina
,
vrednote
,
indigenizem
,
izobraževalni projekti
,
Chiapas
,
Jukatan
Založnik:
Slovene Ethnographic Museum
Leto izida:
2007
Št. strani:
str. 71-86
Številčenje:
Letn. 17
PID:
20.500.12556/RUP-5046
ISSN:
0354-0316
UDK:
37:39(725.1)
COBISS.SI-ID:
1388755
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
3467
Število prenosov:
43
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TERČELJ, Marija Mojca, 2007, Štirje principi vzgoje na primeru majevske kulture iz Chiapasa in Jukatana. [na spletu]. 2007. Vol. 17, p. 71–86. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-J8AG9YXP
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obravnava pacienta z duševno motnjo v službi nujne medicinske pomoči
Telesna pripravljenost reševalcev NMP ter reševalcev GRS in pojavnost bolečin v mišičnoskeletnem sistemu
Reševalno vozilo ali vozilo urgentnega zdravnika v sistemu nujne medicinske pomoči na slovenski Obali - kaj kažejo dosedanje izkušnje
ǂThe ǂproblem of organizing the urgent medical care services in smaller units
Importance of helicopter emergency services for Posočje region
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vrednotenje morfoloških in kemijskih lastnosti laškega smilja (Helichrysum italicum (Roth) G. Don)
Development of microsatellite markers for Tanacetum cinerariifolium (Trevis.) Sch. Bip., a plant with a large and highly repetitive genome
Analiza genetske raznolikosti slovenskih akcesij čebule (Allium cepa L.)
Genetic and phenotypic diversity and relations between grapevine varieties: Slovenian germplasm
High genetic diversity and low population differentiation in wild hop (Humulus lupulus L.) from Croatia
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The four principles of the education with reference to a case study of the Maya culture in Chiapas and Yucatan
Opis:
The present article, which focuses on a non-European area, is an attempt to present the inclusion of children in the wider social environment and is basedon a comparison between family education and education in government education processes, that is between the Mountain Maya in Chiapas and the Maya of Yucatan; it further addresses some issues deriving from the confrontation of these two uncoordinated approaches to education. The principal differences between the education provided by a family environment and the education principles asserted by modern education science lie in the close links between family members and education towards autonomy, responsibility and respect in the Indian communities, and towards dependence, partialisation and alienation in the case of modern approaches to education.
Ključne besede:
education
,
family
,
values
,
indigenism
,
education projects
,
Chiapas
,
Yucatan
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj