Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Štirje principi vzgoje na primeru majevske kulture iz Chiapasa in Jukatana
Avtorji:Terčelj, Marija Mojca (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-J8AG9YXP
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:Prièujoèi prispevek, ki sega na zunajevropsko obmoèje, skusa na podlagi primerjave druzinske vzgoje in vzgoje drzavnih izobrazevalnih projektov med gorskimi Maji v Chiapasu in Maji na Jukatanu prikazati vkljuèevanje otrok v sirse druzbeno okolje in nekatere probleme, ki se vzpostavljajo s sooèanjem dveh neusklajenih vzgojnih pristopov. Glavna razhajanja med vzgojo, ki jo ponuja druzinsko okolje, in vzgojnimi principi, ki jih ponuja sodobna pedagoska znanost, so v tesni povezanosti druzinskih èlanov in vzgajanju k samostojnosti, odgovornosti in spostovanju v indijanskih skupnostih ter nesamostojnosti, parcializaciji in odtujenosti v primeru sodobnih pedagoskih pristopov.
Ključne besede:vzgoja, družina, vrednote, indigenizem, izobraževalni projekti, Chiapas, Jukatan
Leto izida:2007
Založnik:Slovene Ethnographic Museum
Št. strani:str. 71-86
Številčenje:Letn. 17
ISSN:0354-0316
UDK:37:39(725.1)
COBISS_ID:1388755 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1233
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The four principles of the education with reference to a case study of the Maya culture in Chiapas and Yucatan
Opis:The present article, which focuses on a non-European area, is an attempt to present the inclusion of children in the wider social environment and is basedon a comparison between family education and education in government education processes, that is between the Mountain Maya in Chiapas and the Maya of Yucatan; it further addresses some issues deriving from the confrontation of these two uncoordinated approaches to education. The principal differences between the education provided by a family environment and the education principles asserted by modern education science lie in the close links between family members and education towards autonomy, responsibility and respect in the Indian communities, and towards dependence, partialisation and alienation in the case of modern approaches to education.
Ključne besede:education, family, values, indigenism, education projects, Chiapas, Yucatan

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici