Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah
Avtorji:ID Trnavčevič, Anita (Avtor)
ID Biloslavo, Roberto (Avtor)
ID Logaj, Vinko (Avtor)
ID Snoj, Boris (Avtor)
ID Kodrič, Borut (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-EV81Z218
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija
Založnik:Moderna organizacija
Leto izida:2007
Št. strani:str. A90-A97
Številčenje:Letn. 40, št. 4
PID:20.500.12556/RUP-5198 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-5454
UDK:37:339.138
COBISS.SI-ID:2234327 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:4164
Število prenosov:44
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TRNAVČEVIČ, Anita, BILOSLAVO, Roberto, LOGAJ, Vinko, SNOJ, Boris in KODRIČ, Borut, 2007, Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah. [na spletu]. 2007. Vol. 40, no. 4, p. a90–a97. [Dostopano 5 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-EV81Z218
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenia, education, marketing, marketing culture, organizational culture, measuring and evaluation, methodology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici