Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah
Avtorji:Logaj, Vinko (Avtor)
Trnavčevič, Anita (Avtor)
Kodrič, Borut (Avtor)
Biloslavo, Roberto (Avtor)
Snoj, Boris (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-EV81Z218
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija
Leto izida:2007
Založnik:Moderna organizacija
Št. strani:str. A90-A97
Številčenje:Letn. 40, št. 4
ISSN:1318-5454
UDK:37:339.138
COBISS_ID:2234327 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1717
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenia, education, marketing, marketing culture, organizational culture, measuring and evaluation, methodology

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici