Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Avtorji:ID Vrčon-Tratar, Nataša (Avtor)
ID Snoj, Boris (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-09MSC07V
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Ključne besede:marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Založnik:Marketing magazin
Leto izida:2002
Št. strani:str. 45-56
Številčenje:Letn. 5, št. 9
PID:20.500.12556/RUP-5463 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1408-1652
UDK:65.011.1
COBISS.SI-ID:6303260 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:3423
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of organizational culture for the performance of service organizations
Opis:Organizational culture as an internal consciousness of organizations as well as crucial determinant of their employee behaviour serves undoubtedly as an important phenomenon of scientific research especially from the perspective of its contribution to the performance of organizations as potential factor of their comperatitive advantage. In the paper authors discuss some aspects of organizational culture and try to find out if the right orientation and the strenght of organizational culture contribute signifficantly to the efficient realization of organizational objectives and to overall effectiveness. Special attention is paid to the importance of culture in service organizations employees as the creators of so called soft elements of the offers play decisive role in customer perception of the offers value and at the time serve as the key generator of the competitive positioning of service organizations.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici