Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
Avtorji:Curry, Jay (Avtor)
Curry, Adam (Avtor dodatnega besedila)
Datoteke:URL http://www.SimonSays.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Priročnik
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Opis:#The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
Ključne besede:potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi
Leto izida:2000
Založnik:#The #Free Press
Št. strani:XI, 244 str.
UDK:658.89(035):339.138
COBISS_ID:228823 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1257
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici