Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketing tourism destinations online : strategies for the information age
Avtorji:Avtorji niso navedeni.
Datoteke:URL http://www.world-tourism.org
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Razvojna raziskava
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Opis:Marketing tourism destinations online : strategies for the information age
Ključne besede:marketing, trženje, turizem, Internet, informacijska družba, on-line, informacijski sistemi, MIS, informacijska tehnologija, WWW, World Wide Web, svet, dežele, distribucija, potovanja, prodaja, primeri, case study
Leto izida:1999
Založnik:World Tourism Organization, Business Council
Št. strani:VIII, 168 str.
UDK:339.138:338.48
ISBN:92-844-0328-6
COBISS_ID:106206 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1535
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici