Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT
Avtorji:ID Marchand, Donald A. (Avtor)
ID Kettinger, William J. (Avtor)
ID Rollins, John D. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.wiley.co.uk
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Razvojna raziskava
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT
Ključne besede:management, informacijska družba, družbe, strategija, konkurenčnost, vrednotenje, spremembe, zmogljivost, informatika, poslovanje, uspešnost poslovanja, znanje, informacijska tehnologija, maksimizacija, prihodnost, informacije, MIS, sposobnosti, odgovornost, zanesljivost, predstava, meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti
Založnik:#J. #Wiley
Leto izida:2001
Št. strani:XVI, 300 str.
PID:20.500.12556/RUP-5493 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:65.012.45(047):65.011.4
COBISS.SI-ID:373463 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:3068
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici