Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Razvijanje pravljične domišljije v 1. razredu : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Nevreden, Mateja
(Avtor)
ID
Medved-Udovič, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Nevreden_Mateja_2013.pdf
(2,15 MB)
MD5: 604D0C4076945363EA3F0F236D4C883D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
pravljice
,
učenci
,
pripovedovanje
,
učni načrti
,
kohezivnost
,
koherentnost
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[M. Nevreden]
Leto izida:
2013
Št. strani:
[9], 57 str.
PID:
20.500.12556/RUP-5516
UDK:
373.3:82-343(043.2)
COBISS.SI-ID:
4821719
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
4100
Število prenosov:
112
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NEVREDEN, Mateja, 2013,
Razvijanje pravljične domišljije v 1. razredu : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Koper : M. Nevreden. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=5516
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Upravljanje različnosti in poučevanje italijanskega jezika kot manjšinskega jezika
ǂL'ǂarte come strumento per imparare la lingua italiana
L’ǂapprendimento cooperativo nella classe di italiano come lingua seconda
Utilizzo delle tecnologie dell'informazione e della comunicazione (TIC) nell'insegnamento e apprendimento della lingua italiana nella scuola primaria
Apprendimento e acquisizione della lingua italiana in diverse fasi di sviluppo dell'infanzia
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj