Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Reševanje in preprečevanje kriz v podjetju s pomočjo marketinških inštrumentov
Avtorji:ID Derin, Matjaž (Avtor)
ID Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Derin_Matjaz_20100106.pdf
 
.pdf Derin_Matjaz_20100106.pdf (506,94 KB)
MD5: 5285AE47192ACDE26768CB37C96C089B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, blagovne znamke, promocija, kriza, preprečevanje, management, prestrukturiranje, združevanje podjetij
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Derin]
Leto izida:2009
Št. strani:VIII, 56 str.
PID:20.500.12556/RUP-554 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.3(043.2)
COBISS.SI-ID:3393751 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3212
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici