Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Reševanje in preprečevanje kriz v podjetju s pomočjo marketinških inštrumentov
Avtorji:Derin, Matjaž (Avtor)
Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Derin_Matjaz_20100106.pdf
 
.pdf Derin_Matjaz_20100106.pdf (506,94 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, blagovne znamke, promocija, kriza, preprečevanje, management, prestrukturiranje, združevanje podjetij
Leto izida:2009
Založnik:[M. Derin]
Št. strani:VIII, 56 str.
Izvor:Koper
UDK:005.3(043.2)
COBISS_ID:3393751 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1236
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici