Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Gostoljubnost kot ključni element trženja kakovosti storitev : diplomska naloga
Avtorji:ID Šeligo, Sonja (Avtor)
ID Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Seligo_Sonja_20131010.pdf
 
.pdf Seligo_Sonja_20131010.pdf (1,16 MB)
MD5: 478E7C7EB97665F020E55E8C277F5FEF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:storitve, kakovost, trženje, konkurenčnost, prednosti
Kraj izida:Koper
Založnik:[S. Šeligo]
Leto izida:2013
Št. strani:VII, 47 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-5624 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:640.4(043.2)
COBISS.SI-ID:4874967 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:2768
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici