Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi : doktorska disertacija
Avtorji:
ID
Štemberger, Tina
(Avtor)
ID
Cencič, Majda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Stemberger_Tina_2014.pdf
(1,92 MB)
MD5: 171B8ADB476128668B5DB2CA23688639
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorska disertacija
Tipologija:
2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
ustvarjalnost
,
vzgojitelji
,
dejavniki ustvarjalnosti
,
stališča
,
poklicna življenjska zgodovina
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[T. Štemberger]
Leto izida:
2014
Št. strani:
[14] f., 216 str.
PID:
20.500.12556/RUP-5734
UDK:
373.2.011.3-051:159.954(043.3)
COBISS.SI-ID:
1536286660
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
5587
Število prenosov:
724
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
creativity
,
factors of creativity
,
standpoints
,
life history
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj