Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga marketinga v slovenskih muzejih : študija primera
Avtorji:Rojc Parditey, Petra (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Rojc_Parditey_Petra_20140528.pdf
 
.pdf Rojc_Parditey_Petra_20140528.pdf (2,56 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:muzeji, trženje, trženjski splet, orodja, nepridobitne organizacije
Leto izida:2014
Založnik:[P. Rojc Parditey]
Št. strani:VIII, 91 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:1536486596 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1169
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:museums, marketing, marketing mix, marketing instruments, non-profit marketing

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici