Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Pev Stibilj, Vanesa
(Avtor)
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Medved-Udovič, Vida
(Komentor)
Datoteke:
Pev_Stibilj_Vanesa_2014.pdf
(2,68 MB)
MD5: 568E90F054281070FA3F5DD69941217F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju
,
opismenjevanje
,
fonomimična metoda
,
multimedija
,
multimedijsko podprto učenje
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[V. Pev Stibilj]
Leto izida:
2014
Št. strani:
[13], 126 str.
PID:
20.500.12556/RUP-5913
UDK:
376:004.032.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
1536671172
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
6538
Število prenosov:
293
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj