Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uvajanje nove blagovne znamke
Avtorji:Jazbec, Kornelija (Avtor)
Hribar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Jazbec_Kornelija_20070918.pdf
 
.pdf Jazbec_Kornelija_20070918.pdf (679,46 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovne znamke, Street, analiza trga, analiza konkurentov, SWOT analiza, marketinsški splet, planirana prva postavitev, diplomska dela
Leto izida:2007
Založnik:[K. Jazbec]
Št. strani:IX, 45 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.13:658.8:347.77(043.2)
COBISS_ID:2246359 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2332
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici