Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Primerjava posameznih historiografskih vsebin : iskanje epistemiološke vloge in pomena v zgodovinopisju
Avtorji:
ID
Petruša, Robert
(Avtor)
ID
Verginella, Marta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Petrusa-Robert.pdf
(1,43 MB)
MD5: 192200FE35288B39236B7006A3F816DC
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:
zgodovina
,
historiografija
,
razsvetljenstvo
,
razsvetljenci
,
teorije
,
zgodovinopisje
,
magistrske naloge
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[R. Petruša]
Leto izida:
2014
Št. strani:
208 str.
PID:
20.500.12556/RUP-6297
UDK:
930.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
1536461508
Datum objave v RUP:
10.07.2015
Število ogledov:
3228
Število prenosov:
47
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
history
,
historiography
,
enlightenment
,
enlighteners
,
theories
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj