Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv oglaševanja na mlade potrošnike : zaključno delo
Avtorji:ID Janev, Denis (Avtor)
ID Furlan, Marina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Janev-Denis.pdf (992,61 KB)
MD5: 35F4C8030DD1BC744D1013674ECD33D8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:mladi, mladi potrošniki, oglaševanje, nakupovalne navade, zaključna dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[D. Janev]
Leto izida:2014
Št. strani:53 str.
PID:20.500.12556/RUP-6321 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:659.1
COBISS.SI-ID:1536861124 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:4914
Število prenosov:100
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:youth, young consumers, advertising, buying habits


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici