Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Umeščanje izdelkov v popularni kulturi : primer nanizanke Prijatelji
Avtorji:ID Šturm, Urška (Avtor)
ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Sturm-Urska.pdf (397,62 KB)
MD5: 878FE8079DDBB6D5151759C4544A9774
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:umeščanje izdelkov, popularna kultura, oglaševanje, nanizanka Prijatelji, twixterji, zaključna dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[U. Šturm]
Leto izida:2014
Št. strani:36, [7] f.
PID:20.500.12556/RUP-6323 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:659.1
COBISS.SI-ID:1536867524 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:4028
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:product placement, popular culture, advertising, series Friends, twixters


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici