Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Aktivni učenec potrebuje aktivnega učitelja
Avtorji:
ID
Razpet, Nada
(Avtor)
Datoteke:
http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Moderni načini poučevanja zahtevajo dobro izobraženega učitelja. Če želimo, da bodo učenci v procesu poučevanja čim bolj aktivni, jih moramo na to navajati že od zgodnje mladosti. Za naše delo na pedagoški fakulteti je torej pomembno, kako bomo študente predšolske vzgoje in študente razrednega pouka pripravili za njihov poklic. Če se bodo namreč otroci v vrtcu in kasneje v prvih razredih osnovne šole navadili, da bodo morali do nekaterih spoznanj priti sami s pomočjo vzgojiteljev in učiteljev, da jim torej odgovorov ne bomo prinesli na krožniku, se nam za našo prihodnost ni treba bati. Vendar se v sedanjem sistemu izobraževanja kažejo vrzeli, ki bodo vplivale ali pa že vplivajo na znanje naše mladine. Pri tem je treba še posebej poudariti odnos do naravoslovnih predmetov. Ankete, ki smo jih izvedli med študenti predšolske vzgoje in razrednega pouka, kažejo, da se študenti nekaterim vsebinam (praktičnim in teoretičnim), ki so temeljne vsebine naravoslovja, izogibajo in se jih ne naučijo do te mere, da bi jim bili osnovni pojmi povsem jasni. Za aktivno poučevanje pa je treba imeti dobro bazo osnovnega strokovnega znanja, saj se le vzgojitelj oziroma učitelj, ki je strokovno dobro podkovan, lahko hitro odziva na učenčeve potrebe in ga vodi do pravega odgovora na zastavljeno vprašanje oziroma do rešitve problema. S posebnimi primeri bomo pokazali, s kakšnimi problemi se pri delu na fakulteti srečujemo in kako jih poskušamo reševati.
Ključne besede:
naravoslovje
,
eksperimentiranje
,
aktivno učenje
,
poučevanje
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 373-385, 632-633
PID:
20.500.12556/RUP-6707
UDK:
37.011.3:5
COBISS.SI-ID:
1537775044
Datum objave v RUP:
14.10.2015
Število ogledov:
5702
Število prenosov:
804
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RAZPET, Nada, 2015, Aktivni učenec potrebuje aktivnega učitelja. V : [na spletu]. p. 373–385, 632–633. P. 373–385, 632–633. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.zrs.upr.si/monografije/single/aktivnosti-ucencev-v-ucnem-procesu-1953
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Šege, navade in rituali
Z didaktično igro skozi matematične vsebine
Ali štiri- do petletni otroci poznajo števila v obsegu do deset
Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia
Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
LITERARY FOLKLORE IN THE EYES OF MINORS (TERMINOLOGY, UNDERSTANDING AND VIVIDNESS OF LITERARY FOLKLORE AMONG PUPILS)
Slava svetega Nikolaja
Transformacija ljudskega v umetnih proznih besedilih socialnega realizma
Slovensko ljudsko izročilo in moderno poustvarjanje
Merjenje ugleda srednjih šol
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
An active learner needs an active teacher
Opis:
The modern instruction requires well educated teachers. If we want students to be as active as possible in the learning process they have to get used to it at an early age. For the instructors at the Faculty of Education it is therefore important how to prepare the students of pre-school and elementary education for their profession. Because only those children who get used to gain the understanding of concepts on their own, under the guidance of their educators and teachers, instead of having answers "served on a plate", will be prepared for the future. However, deficiencies influencing the knowledge of our youth are apparent in the present education system. This is especially notable in the attitude towards sciences. Questionnaires given to students of preschool and elementary education show that students avoid certain contents (practical and theoretical) which are fundamental and that they don't learn them to a degree needed for a clear understanding of basic notions. For an active instruction a solid content knowledge is essential, since only an educator or a teacher with a solid professional knowledge can respond to the needs of a student and guide him/her to a correct answer or to a solution of a question or a problem. We will illustrate on specific examples the types of problems encountered in the classroom and show how we try to address them.
Ključne besede:
science
,
experiments
,
active learning
,
teaching
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj