Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju : magistrska naloga
Avtorji:ID Mrhar, Staša (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Mrhar_Stasa_20150709.pdf
 
.pdf Mrhar_Stasa_20150709.pdf (2,88 MB)
MD5: B013E5D91766A89CDB846B5A7BA2F7A0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:varstvo okolja, ekologija, trženje, komuniciranje, strategije, podjetja, potrošniki, Si.mobil
Kraj izida:Koper
Založnik:[S. Mrhar]
Leto izida:2015
Št. strani:XI, 79 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-6869 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1:502/504(043.2)
COBISS.SI-ID:1537618372 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2015
Število ogledov:2536
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici