Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju : zaključna projektna naloga
Avtorji:Ardani, Lea (Avtor)
Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ardani_Lea_20150622.pdf
 
.pdf Ardani_Lea_20150622.pdf (3,25 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:globalizacija, modna industrija, blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, Hermes
Leto izida:2015
Založnik:[L. Ardani]
Št. strani:VII, 43 str.
Izvor:Koper
UDK:658.626:339.9(043.2)
COBISS_ID:1537585860 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1373
Število prenosov:67
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici