Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Ardani, Lea (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Ardani_Lea_20150622.pdf (3,25 MB)
MD5: 1D0BE16EE8A18FF07E3957099F9AA77B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:globalizacija, modna industrija, blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, Hermes
Kraj izida:Koper
Založnik:[L. Ardani]
Leto izida:2015
Št. strani:VII, 43 str.
PID:20.500.12556/RUP-6899 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626:339.9(043.2)
COBISS.SI-ID:1537585860 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2015
Število ogledov:4048
Število prenosov:158
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici