Naslov: | Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti |
---|
Avtorji: | ID Višček, Sabina (Avtor) |
Datoteke: | http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2014_letnik7%20_stev_2/REI%207%202%20web%20cl%204.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Za sodobno mladinsko književnost je značilno odstopanje od tradicionalnega vzorca ubogljivega otroka in srečnega otroštva. Teme, o katerih so pisatelji v sedemdesetih, predvsem pa v devetdesetih letih odkrito pisali, tudi na Slovenskem, so postale problemske oziroma tabujske - tako so jih označile določene skupine, predvsem učiteljev in staršev. V prispevku predstavljamo stališča slovenskih profesorjev razrednega pouka ter profesorjev slovenščine do obravnave problemskih besedil pri pouku književnosti v osnovni šoli. Na podlagi empirične neeksperimentalne raziskave, v kateri je sodelovalo 33 profesorjev slovenščine ter 58 profesorjev razrednega pouka, je ugotovljeno, da obstajajo med njimi statistično pomembne razlike v določanju primernosti tem ter odnosu do problemskih besedil. |
---|
Ključne besede: | mladinska književnost, problemska besedila, tabuji, smrt, učni načrti, učitelji, osnovne šole |
---|
Leto izida: | 2014 |
---|
Št. strani: | str. 63-80 |
---|
Številčenje: | Letn. 7, št. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-7616 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 37.091.2/.3:82.09-93 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1536591556 |
---|
Datum objave v RUP: | 21.12.2015 |
---|
Število ogledov: | 2969 |
---|
Število prenosov: | 105 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |