Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Avtorji:
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-T1AI25FF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri preseganju ovir, ki se v obdobju odraščanja povezujejo s šolanjem. Spodbujanje razvoja rezilientnosti je najučinkovitejše, ko poteka neposredno prek izkustvenega učenja. Literatura kot ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča samostojno in aktivno participacijo. Te dejavnike poudarjajo tudi sodobna didaktično-metodična načela, zato nas je zanimalo, v kolikšni meri rezilientnost v šoli spodbujajo slovenski učitelji, čeprav s teorijo rezilientnosti niso seznanjeni. Oblikovali smo Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju in ga evalvirali na vzorcu 429 učiteljev različnih strokovnih profilov.
Ključne besede:
učna uspešnost
,
učno okolje
,
rezilientnost
,
napredovanje
,
učenci
,
učna pomoč
,
učitelji
,
strokovna usposobljenost
Leto izida:
2014
Št. strani:
str. 41-61
Številčenje:
Letn. 7, št. 2
PID:
20.500.12556/RUP-7618
ISSN:
1855-4431
UDK:
37.091.2
COBISS.SI-ID:
1536591044
Datum objave v RUP:
21.12.2015
Število ogledov:
4384
Število prenosov:
55
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KISWARDAY, Vanja Riccarda, 2014, Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju. [na spletu]. 2014. Vol. 7, no. 2, p. 41–61. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-T1AI25FF
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Pevski zbori v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Vloga začasnega spremljevalca v razvoju predšolskega otroka z motnjo avtističnega spektra
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
POLITIKA VKLJUČEVANJA OTROK MIGRANTOV V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNI SISTEM SLOVENIJE IN NIZOZEMSKE
Mnenje študentov Fakultete za šport o šoli v naravi
Alternativno izobraževalni sistem
Razvoj vzgojno-izobraževalnih ustanov v občini Radenci
Vstop v šolo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
A model of fostering resilience in school context
Opis:
Resiliency theory examines the factors that increase the efficiency of the individual to overcome the obstacles that in adolescence are associated with schooling. Promoting the development of resiliency is the most effective when conducted directly through experiential learning. Literature highlights an inclusive, safe and sound learning environment that sets high but realistic expectations, provides assistance and support to develop lifelong competences, and allows an independent and active participation as key factors. These factors are also highlighted by the modern didactic and methodical principles, so we were interested in the extent to which at school resiliency is promoted by Slovenian teachers, although not being familiar with the theory of resiliency. We designed a model to promote resiliency in the school environment and evaluated it on a sample of 429 teachers of different professional profiles.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj