Naslov: | Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju |
---|
Avtorji: | ID Kiswarday, Vanja Riccarda (Avtor) |
Datoteke: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-T1AI25FF
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri preseganju ovir, ki se v obdobju odraščanja povezujejo s šolanjem. Spodbujanje razvoja rezilientnosti je najučinkovitejše, ko poteka neposredno prek izkustvenega učenja. Literatura kot ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča samostojno in aktivno participacijo. Te dejavnike poudarjajo tudi sodobna didaktično-metodična načela, zato nas je zanimalo, v kolikšni meri rezilientnost v šoli spodbujajo slovenski učitelji, čeprav s teorijo rezilientnosti niso seznanjeni. Oblikovali smo Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju in ga evalvirali na vzorcu 429 učiteljev različnih strokovnih profilov. |
---|
Ključne besede: | učna uspešnost, učno okolje, rezilientnost, napredovanje, učenci, učna pomoč, učitelji, strokovna usposobljenost |
---|
Leto izida: | 2014 |
---|
Št. strani: | str. 41-61 |
---|
Številčenje: | Letn. 7, št. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-7618 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 37.091.2 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1536591044 |
---|
Datum objave v RUP: | 21.12.2015 |
---|
Število ogledov: | 3845 |
---|
Število prenosov: | 52 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |