Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
Avtorji:ID Vukasovič, Tina (Avtor)
ID Ružman, Robert (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Vukasovic_Tina_i2013.pdf (121,42 KB)
MD5: 8ADE7E35C6949F340C41F25084AE6968
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Opis:Sodobna organizacija potrebuje kot temelj svojega uspešnega delovanja jasno zastavljeno vizijo, vrednote zaposlenih in visoke, vendar dosegljive poslovne cilje, ki temeljijo na visoki stopnji vključevanja zaposlenih v organizacijo in na osnovi njihovega sodelovanja. Znanje, sposobnosti ter izkušnje, ki jih zaposleni posedujejo, so močni argumenti uspešne organizacije, vendar ni vseeno, s kakšnimi čustvi so ti argumenti izraženi v sami praksi. Raziskava nakazuje, da anketirani čustveni inteligentnosti pripisujejo velik vpliv na uspešnost organizacije. Čustvena inteligenca pripomore tako k boljši delovni uspešnosti kot tudi k boljšemu telesnemu počutju in čustveni stabilnosti zaposlenih.
Ključne besede:čustvena inteligenvca, znanje, zapsoleni, empatija, organizacije
Založnik:Fakulteta za management
Leto izida:2013
Št. strani:str. 233-250, 268
Številčenje:Leto 8, št. 3
PID:20.500.12556/RUP-7704 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.962.13
ISSN pri članku:1854-4231
COBISS.SI-ID:4869847 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:30.12.2015
Število ogledov:4510
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Management
Založnik:Fakulteta za management, Fakulteta za management, University of Primorska Press
ISSN:1854-4231
COBISS.SI-ID:224377600 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Modern company needs as the foundation of its successful operation clearly dened vision, employees values and high, but still reachable business goals, which are based on high level involvement of employees in the company and on the basis of their participation. Knowledge, skills and experience, that employees possess, are strong arguments of successful company, but it is not all the same, with what kind of emotions arguments are expressed in their own practice. Research shows that emotional intelligence respondents attach great inuence in the success of the company. Emotional intelligence should help both to better work performance, as well as to improve the physical well-being and emotional stability.
Ključne besede:emotional intelligence, knowledge, employees, empathy, organizations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici