Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinga v start-up podjetju : zaključna projektna naloga
Avtorji:Gliha, Andreja (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Gliha_Andreja_20160323.pdf
 
.pdf Gliha_Andreja_20160323.pdf (1,77 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, podjetje, podjetniška ideja, blagovna znamka, potrošniki
Leto izida:2016
Založnik:[A. Gliha]
Št. strani:VIII, 43 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:858.1(043.2)
COBISS_ID:1538246340 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:993
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, company, business idea, trademark, consumers

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici