Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv trgovske blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov v trgovinski dejavnosti : magistrska naloga
Avtorji:Kovačič, Mateja (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kovacic_Mateja_20160616.pdf
 
.pdf Kovacic_Mateja_20160616.pdf (6,28 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:nakupno odločanje, trgovska blagovna znamka, blagovna znamka, kupna moč, osebnostne lastnosti, čustveni odnos
Leto izida:2016
Založnik:[M. Kovačič]
Št. strani:XII, 129 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:658.8.013(043.2)
COBISS_ID:1538459332 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1370
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:purchasing decision, store brand, manufacturer brand, purchasing power, personality traits, emotional attitude

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici