Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv trgovske blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov v trgovinski dejavnosti : magistrska naloga
Avtorji:ID Kovačič, Mateja (Avtor)
ID Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kovacic_Mateja_20160616.pdf
 
.pdf Kovacic_Mateja_20160616.pdf (6,28 MB)
MD5: B674F0E0999854C15C988D6ED1014E66
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:nakupno odločanje, trgovska blagovna znamka, blagovna znamka, kupna moč, osebnostne lastnosti, čustveni odnos
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Kovačič]
Leto izida:2016
Št. strani:XII, 129 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7871 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8.013(043.2)
COBISS.SI-ID:1538459332 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:4329
Število prenosov:397
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:purchasing decision, store brand, manufacturer brand, purchasing power, personality traits, emotional attitude


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici