Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Ekošole in trajnostni razvoj - pomen učinkovitega marketinškega pristopa : magistrska naloga
Avtorji:Petelin, Borut (Avtor)
Trnavčevič, Anita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Petelin_Borut_20160701.pdf
 
.pdf Petelin_Borut_20160701.pdf (1,55 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trajnostni razvoj, marketing, neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, socialni marketing
Leto izida:2016
Založnik:[B. Petelin]
Št. strani:VIII, 97 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:502.131.1:339.138(043.2)
COBISS_ID:1538502596 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:912
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sustainable development, marketing, non-profit organizations, marketing communications, economy, social marketing

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici