Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija trženja blagovne znamke na področju kozmetike : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Vučko, Barbara (Avtor)
ID Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Vucko_Barbara_20151216.pdf
 
.pdf Vucko_Barbara_20151216.pdf (951,12 KB)
MD5: 34B4DCD5088F2F4770765DBCEBF1679B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, trženje, strategija, trženjski splet, tržno komuniciranje, Kozmetika Afrodita, raziskava
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Vučko]
Leto izida:2015
Št. strani:X, 39 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7945 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:613.49(043.2)
COBISS.SI-ID:1538078660 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:3729
Število prenosov:275
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici