Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv oglaševanja na odločanje kupcev v trženju
Avtorji:Gregorič, Elena (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Gregoric_Elena_20071123.pdf
 
.pdf Gregoric_Elena_20071123.pdf (607,07 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:oglaševanje, blagovna znamka, odločanje kupcev, tržna raziskava, potrebe, trženje, diplomska dela
Leto izida:2007
Založnik:[E. Gregorič]
Št. strani:VII, 43 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:659.1.01(043.2)
COBISS_ID:2408407 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1740
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici