Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:A model to measure the performance of direct marketing activities in the chosen service company
Avtorji:ID Tabaj, Tjaša (Avtor)
Datoteke:URL http://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-6984-26-3/156.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:direct marketing, data-mining, logit regression, prediction model, gaming
Leto izida:2016
Št. strani:Str. 251-252
PID:20.500.12556/RUP-8472 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1854-4312
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:1538436548 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.08.2016
Število ogledov:2314
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici