Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Osnovnošolci kot multiplikatorji v prehranskem izobraževanju : [magistrska naloga]
Avtorji:
ID
Hamberger, Sabina
(Avtor)
ID
Koch, Verena
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAGISTERIJ_Sabina__Hamberger_Osnovnosolci_kot_multiplikatorji_v_prehranskem_izobrazevanju.pdf
(2,56 MB)
MD5: 163E8077D4A324042DF59D758B01A97D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
Ključne besede:
medvrstniško prehransko izobraževanje
,
učenci
,
multiplikatorji
Kraj izida:
Izola
Kraj izvedbe:
Izola
Založnik:
[S. Hamberger]
Leto izida:
2017
Leto izvedbe:
2017
Št. strani:
VII, 138 str.
PID:
20.500.12556/RUP-8629
UDK:
613.2-053.5
COBISS.SI-ID:
1539210948
Datum objave v RUP:
29.05.2017
Število ogledov:
5246
Število prenosov:
92
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Students as multiplicators in nutrition education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj