Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
Avtorji:ID Baloh, Barbara (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DP8G82ON
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vsakokrat, ko otrok pripoveduje, sporoča izkušnjo, ki jo je bodisi pridobil sam ali mu jo je posredoval kdo drug, in tako gradi lastno pripovedovalno shemo, ki služi njegovemu nadaljnjemu tvorjenju pripovednih besedil. Glede na pomen pripovedovanja v kurikulu za vrtce se zastavlja vprašanje, kako je mogoče pri otroku pripovedovanje, ki je njegova potreba, ustrezno spodbujati in glede na starostno stopnjo nadgrajevati. Pričujoči prispevek osvetljuje kurikularno problematiko o vlogi odraslega (vzgojitelja/učitelja) pri pripovedovanju ter o pripovedovanju kot kulturno pogojeni in pomembni dejavnosti za otrokovo pismenost.
Ključne besede:predšolska vzgoja, predšolski otroci, pripovedovanje, umetnostno besedilo, neumetnostno besedilo
Leto izida:2015
Št. strani:str. 5-27
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUP-8649 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-4431
UDK:811.163.6'233:808.543:373.2
COBISS.SI-ID:1538084548 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.01.2018
Število ogledov:2704
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Applicative aspect of child's narration in preschool period
Opis:By narrating, the child communicates his experience, gained either on his own or mediated to him by someone else. This is how children extend their narrative textual world and build their narrative scheme as a means of further narrative text composition. Taking into consideration the importance of narration in the curriculum, we are faced with the question how it would be possible to properly encourage narration, which is the child’s natural need, and how to further develop it according to the child’s age. The paper introduces curricular problems concerning the role of the adult (preschool teacher/teacher) in narration and narration as a culturally based activity, which is extremely important for child’s literacy.
Ključne besede:preschool education, preschool children, child's narration, narrative sheme, literary text, non-literary text


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici