Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Nevroznanost potrošništva : potreba po uravnoteženju nevromarketinga, znanstvenih interpretacij in nevroetike
Avtorji:ID Vodopivec, Valentina (Avtor)
ID Meulenberg, Cécil J. W. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Babnik, Katarina (Komentor)
Datoteke:URL http://www.famnit.upr.si/sl/izobrazevanje/zakljucna_dela/view/396
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Ključne besede:neuromarketing, consumer neuroscience, neuroimaging, neuroethics
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[V. Vodopivec]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:V, 31 f.
PID:20.500.12556/RUP-8803 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.89(043.2)
COBISS.SI-ID:1538278852 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.11.2017
Število ogledov:2674
Število prenosov:34
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer neuroscience
Ključne besede:nevromarketing, nevroznanost potrošništva, nevroradiologija, nevroetika


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici