Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Osebnostne lastnosti kot dejavnik izražanja nezadovoljstva ob nakupu potrošnih izdelkov : zaključna naloga
Avtorji:ID Vrbančič, Ingrid (Avtor)
ID Arzenšek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.famnit.upr.si/sl/izobrazevanje/zakljucna_dela/view/431
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Ključne besede:zadovoljstvo potrošnikov, doživljanje in izražanje nezadovoljstva, osebnostne dimenzije, teorija Velikih pet
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[I. Vrbančič]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:VIII, 39 f., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-8816 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1538620612 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.11.2017
Število ogledov:2514
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Personality traits as a factor of expressing dissatisfaction when purchasing consumer goods
Ključne besede:consumer satisfaction, experience and expression of dissatisfaction, personality traits, Big Five theory


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici