Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Večjezičnost v povezavi s teorijo uma pri predšolskih otrocih: študija primera : [zaključna naloga]
Avtorji:
ID
Mlakar, Tjaša
(Avtor)
ID
Smrtnik Vitulić, Helena
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Jug, Vesna
(Komentor)
Datoteke:
http://www.famnit.upr.si/sl/studij/zakljucna_dela/view/455
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Ključne besede:
večjezičnost
,
prednosti večjezičnosti
,
slbosti večjezičnosti
,
teorija uma
,
predšolski otroci
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Mlakar]
Leto izida:
2016
Leto izvedbe:
2016
Št. strani:
V, 26 f.
PID:
20.500.12556/RUP-8986
UDK:
81'246.3
COBISS.SI-ID:
1538745028
Datum objave v RUP:
22.11.2017
Število ogledov:
3191
Število prenosov:
57
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Multilinguism in conjunction with the theory of mind in preschool children: case study
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj