Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen komuniciranja pri pospeševanju prodaje
Avtorji:Tomc, Nada (Avtor)
Skela-Savič, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Tomc_Nada_20110419.pdf
 
.pdf Tomc_Nada_20110419.pdf (569,13 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:komuniciranje, tržno komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, promocije, degustacije, izdelki
Leto izida:2011
Založnik:[N. Tomc]
Št. strani:VII, 51 str. + pril
Izvor:Koper
UDK:658.8(043.2)
COBISS_ID:3936215 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2085
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici