Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Guest editorial for special section on a new culture of learning : developing computing in the curriculum and advancing digital pedagogy
Avtorji:
ID
Brodnik, Andrej
(Avtor)
ID
Lewin, Cathy
(Avtor)
Datoteke:
https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10639-017-9581-6
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Leto izida:
2017
Št. strani:
str. 417-420
Številčenje:
#Vol. #22, #iss. #2
PID:
20.500.12556/RUP-9456
UDK:
004:37
ISSN pri članku:
1573-7608
DOI:
10.1007/s10639-017-9581-6
COBISS.SI-ID:
1540084420
Datum objave v RUP:
02.02.2018
Število ogledov:
3093
Število prenosov:
124
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Education and information technologies
Skrajšan naslov:
Educ. inf. technol.
ISSN:
1573-7608
COBISS.SI-ID:
513146137
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
računalništvo
,
izobraževanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj