Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Gubanec, Petra (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Gubanec_Petra_20180312.pdf
 
.pdf Gubanec_Petra_20180312.pdf (1,69 MB)
MD5: 378EB1210787DAD3BC933083035F1141
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, blagovna znamka, potrošnik, nakupno odločanje, ročne ure
Kraj izida:Koper
Založnik:[P. Gubanec]
Leto izida:2017
Št. strani:IX, 81 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-9550 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1540179396 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.04.2018
Število ogledov:2494
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brand, consumer, purchase decisions, watches


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici