Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov : zaključna projektna naloga
Avtorji:Gubanec, Petra (Avtor)
Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Gubanec_Petra_20180312.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, blagovna znamka, potrošnik, nakupno odločanje, ročne ure
Leto izida:2017
Založnik:[P. Gubanec]
Št. strani:IX, 81 str., [2] str. pril.
UDK:366.1(043.2)
COBISS_ID:1540179396 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:471
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brand, consumer, purchase decisions, watches

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici