Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Jovita Pogorevc:
Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
Blaž Simčič:
Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
Melita Lemut Bajec:
Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
Tina Štemberger:
Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
MSc theses (28)
Nina Peternel:
Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
Ana Dvoršek:
Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
Veronika Matjašič:
Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
Nataša Stojov:
Mnenje učiteljev o odzivih različnih skupin učencev na šolanje na daljavo
Tina Majerič:
Odnos staršev do inkluzivnega izobraževanja
Nika Ferbežar:
Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Darja Hrup:
Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
Vida Alauf:
Življenjska in izobraževalna pot osebe z gluhoto
Tjaša Jagodic:
Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Polona Čepon:
Delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu
Erika Čuš:
Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
Nina Čurin:
Faza vrednotenja pri pouku likovne umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
Karin Popovič:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Eva Rustja:
Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Anja Gričar:
Primerjalna analiza šolskega sistema v Sloveniji in na Finskem z vidika inkluzije
Urška Jaroš:
Povezanost učne uspešnosti z gibalnimi sposobnostmi in s telesnimi značilnostmi
Martina Vidonja:
Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
Lucija Kupec:
Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
Nataša Mlakar:
Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
Maja Jularić:
Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
Urška Adamič:
Evalvacija dodatne učne pomoči
Sanja Horvat:
Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
Nevenka Vesel:
Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v vrtcu Kočevje
Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc:
Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
Lucija Hrastnik:
Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
Mateja Šepić:
Spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in različnih vrst inteligentnosti v berilih za 6. in 9. razred osnovne šole
Blaž Teršek:
Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
Sara Tavčar:
Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
BSc theses (31)
Anja Jesih:
Uvajanje otrok v vrtec
Vanesa Torkar:
Neenakost in socialno-ekonomski status predšolskih otrok
Neja Šmalc:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev v času covida-19
Nika Jug:
Vloga sorojencev pri uvajanju v vrtec
Žiga Križnik:
Motivi za izbiro vzgojiteljskega poklica
Dragana Kuzmanović:
Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
Jessica Marka:
Raba medijev med mlajšimi mladostniki
Kaja Hrvatin:
Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
Ana Šturm:
Bralne navade prihodnjih vzgojiteljev
Metka Janežič:
Simetrija v naravi s perspektive otrok
Kaja Markočič:
Izobraževanje na daljavo z vidika učitelja
Maruša Knap:
Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije
Alja Kert:
Oblike sodelovanja s starši v predšolskem obdobju
Rebeka Bajc:
Vključenost staršev v terciarno izobraževanje njihovih otrok
Nika Klanšek:
Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
Vesna Lamovšek:
Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
Urška Grilc:
Pogled staršev na uvajanje otroka v vrtec
Nina Kržič:
Vzpostavljanje avtoritete v predšolskem obdobju
Maja Babič:
Sodelovanje vzgojiteljev in staršev
Jerica Krečič:
Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
Karmen Leskovar:
Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
Maja Mirjanić:
Odziv staršev na vzgojiteljevo zaznavanje odstopanja pri vedenju otroka
Anja Ferjančič:
Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
Tea Zupanc:
Procesna načela in implicitne teorije vzgojiteljic
Sanja Horvat:
Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
Janja Nunčič:
Vloga vzgojiteljice pri prepoznavanju zlorabe predšolskih otrok
Manja Gojkovič:
Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice
Maja Knaus:
Dnevna rutina v vrtcu
Maruška Herga:
Osveščenost in usposobljenost vzgojiteljev za nudenje prve pomoči
Doroteja Šlebinger:
Usposobljenost vzgojitelja za delo z otroki s posebnimi potrebami
Urška Trope:
Pričakovanja staršev do vrtca in vzgojiteljic
Other documents (8)
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday:
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič:
The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
Tina Štemberger, Jovita Pogorevc:
Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
Tina Štemberger:
Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?