Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Ana Bardorfer:
Medosebni stik v visokošolskem izobraževanju: vloga pri dejavni udeležbi, motivaciji za študij in znanju študentov
Vesna Rutar:
Zaznavanje in posledice stresa pri vzgojiteljih in učiteljih v slovenskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah
Mateja Maljevac:
Značilnosti in dejavniki socialnega prilagajanja slepih in slabovidnih otrok
MSc theses (27)
Ina Sulič:
Malčkova igra: primerjava samostojne igre in igre z odraslo osebo
Anja Valenčić:
Igra gluhih in naglušnih predšolskih otrok
Karmen France Pavlin:
Prepoznavanje in spremljanje čustvenih ter vedenjskih težav predšolskih otrok
Mateja Prelogar:
Igra otrok z zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju
Tatjana Vogrič:
Socialna igra otrok v vrtcu z različnimi igračami
Živa Zalar:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
Katja Ciglar:
Inkluzija otrok s posebnimi potrebami - perspektiva učiteljev, strokovnih delavcev in staršev
Liljana Vreš:
Moteče vedenje v šoli s stališč učiteljev, staršev in učencev
Mateja Veber:
Obiskovanje vrtca in prilagoditvene spretnosti predšolskih otrok
Eva Nežić:
Spremljanje značilnosti samostojne in interaktivne igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
Lea Josipovič:
Učinki meditacije na obvladovanje stresa pri osnovnošolskih učiteljih začetnikih
Barbara Korošec:
Izkušnje in izzivi sorojencev oseb s posebnimi potrebami na prehodu v odraslost in v zgodnji odraslosti
Anja Marinič:
Spodbujanje igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
Katja Radulovič:
Značilnosti in spodbujanje igre predšolskega otroka z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Anaela Pajić:
Nekateri dejavniki vrstniškega nasilja na razredni stopnji osnovne šole
Anja Vidmar:
Socialna sprejetost otroka s primanjkljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti v redni osnovni šoli
Martina Štemberger:
Nekateri dejavniki empatije v srednjem in poznem otroštvu
Sara Bolko:
Poznavanje in uporaba učnih stilov med osnovnošolskimi učitelji
Špela Porok:
Kakovost življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju v srednji in pozni odraslosti
Nika Kristan:
Osamljenost in socialne mreže pri mladostnikih v institucionalni vzgoji
Lucija Plohl:
Psihosocialni status učencev priseljencev v razredu osnovne šole
Valentina Bratec:
Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialne odnose med učenci
Ana Brezigar:
Subjektivne teorije vzgojiteljev o vlogi igre v razvoju otrok
Klara Bizjak:
Odklanjanje šole pri učencih razrednega pouka
Neža Železnik:
Teorija uma pri otrocih z motnjami avtističnega spektra in/ali motnjami v duševnem razvoju
Nina Podgornik:
Vpliv treninga socialnih veščin na osamljenost otrok na razredni stopnji osnovne šole
Nika Jesenko:
Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialno sprejetost učencev s posebnimi potrebami
BSc theses (33)
Mateja Veber:
Povezava nadlegovanja na delovnem mestu z blagostanjem zaposlenega
Petra Auber:
Navezanost otroka na starše
Romi Furlan:
Izražanje čustev v otroški risbi ob poslušanju glasbe
Sanja Marinković:
Odnosi s starši na prehodu v odraslost
Saša Šimac:
Socialna sprejetost in razumevanje prijateljstva pri osnovnošolskih učencih
Lara Blažič:
Razumevanje igre pri slovenskih starših predšolskih otrok
Anja Milavec:
Izbira partnerjev v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
Jerica Brišar:
Samoopisi osebnosti osnovnošolskih otrok
Barbara Žnidar:
Dejavniki samopodobe in samospoštovanja osnovnošolskih otrok
Lara Krečič:
Uravnavanje vedenja v prvem in drugem triletju osnovne šole
Anja Ugrin:
Motnja pozornosti in hiperaktivnosti v obdobju odraslosti
Živa Zalar:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
Melita Pikon:
Razvoj izražanja čustev na risbi človeške figure od obdobja malčka do poznega otroštva
Liljana Vreš:
Spoprijemanje učitelja razrednega pouka z motečim vedenjem učencev
Martina Štemberger:
Razvoj empatije v otroštvu: vloga staršev
Anaela Pajić:
Nasilje v osnovni šoli s perspektive učiteljev in učencev
Lea Josipovič:
Načini spoprijemanja s stresom pri osnovnošolskih učiteljih: vloga sprostitvenih tehnik
Anja Marinič:
Povezanost čustev in učenja: kako učitelji zaznavajo pomen čustev za učenje
Ana Brezigar:
Pomen otroške igre in igrač v zgodnjem gibalnem razvoju s perspektive vzgojiteljic
Katja Ciglar:
Komunikacija med šolo in domom: perspektiva učiteljev in staršev učencev na razredni stopnji
Anja Saksida:
Analiza otroške risbe od prvega do petega razreda osnovne šole
Maja Mohar:
Vloga učitelja razrednega pouka pri spoprijemanju učencev z ločitvijo staršev
Nina Podgornik:
Osamljenost pri otrocih razrednega pouka
Maša Sitar:
Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
Aleksandra Cvijetić:
Vpliv družine na razvoj osebnosti in vedenja otroka
Špela Štebe:
Soočanje predšolskega otroka s smrtjo in vloga odraslega
Anže Perčič:
Povezanost med samospoštovanjem učiteljev in njihovo avtoriteto v razredu
Maja Peric:
Razumevanje in prikazovanje čustev v risbi v zgodnjem otroštvu
Nika Kristan:
Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
Klavdija Preželj:
Stališča učiteljic razrednega pouka glede uporabe socialnih iger za izboljšanje razredne klime
Nina Kožman:
Značilnosti otrok z motnjami avtističnega spektra
Maja Sevčnikar:
Pojav trme v zgodnjem otroštvu
Veronika Rahotin:
Teorija uma in vrstniški odnosi otroka z motnjo avtističnega spektra
Other documents (1)
Andreja Avsec, Tina Kavčič:
Merske značilnosti slovenske oblike Vprašalnika usmerjenosti k sreči (OTH)