Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Ana Bardorfer: Medosebni stik v visokošolskem izobraževanju: vloga pri dejavni udeležbi, motivaciji za študij in znanju študentov
  2. Vesna Rutar: Zaznavanje in posledice stresa pri vzgojiteljih in učiteljih v slovenskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah
  3. Mateja Maljevac: Značilnosti in dejavniki socialnega prilagajanja slepih in slabovidnih otrok

MSc theses (27)

  1. Ina Sulič: Malčkova igra: primerjava samostojne igre in igre z odraslo osebo
  2. Anja Valenčić: Igra gluhih in naglušnih predšolskih otrok
  3. Karmen France Pavlin: Prepoznavanje in spremljanje čustvenih ter vedenjskih težav predšolskih otrok
  4. Mateja Prelogar: Igra otrok z zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju
  5. Tatjana Vogrič: Socialna igra otrok v vrtcu z različnimi igračami
  6. Živa Zalar: Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  7. Katja Ciglar: Inkluzija otrok s posebnimi potrebami - perspektiva učiteljev, strokovnih delavcev in staršev
  8. Liljana Vreš: Moteče vedenje v šoli s stališč učiteljev, staršev in učencev
  9. Mateja Veber: Obiskovanje vrtca in prilagoditvene spretnosti predšolskih otrok
  10. Eva Nežić: Spremljanje značilnosti samostojne in interaktivne igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
  11. Lea Josipovič: Učinki meditacije na obvladovanje stresa pri osnovnošolskih učiteljih začetnikih
  12. Barbara Korošec: Izkušnje in izzivi sorojencev oseb s posebnimi potrebami na prehodu v odraslost in v zgodnji odraslosti
  13. Anja Marinič: Spodbujanje igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
  14. Katja Radulovič: Značilnosti in spodbujanje igre predšolskega otroka z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  15. Anaela Pajić: Nekateri dejavniki vrstniškega nasilja na razredni stopnji osnovne šole
  16. Anja Vidmar: Socialna sprejetost otroka s primanjkljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti v redni osnovni šoli
  17. Martina Štemberger: Nekateri dejavniki empatije v srednjem in poznem otroštvu
  18. Sara Bolko: Poznavanje in uporaba učnih stilov med osnovnošolskimi učitelji
  19. Špela Porok: Kakovost življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju v srednji in pozni odraslosti
  20. Nika Kristan: Osamljenost in socialne mreže pri mladostnikih v institucionalni vzgoji
  21. Lucija Plohl: Psihosocialni status učencev priseljencev v razredu osnovne šole
  22. Valentina Bratec: Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialne odnose med učenci
  23. Ana Brezigar: Subjektivne teorije vzgojiteljev o vlogi igre v razvoju otrok
  24. Klara Bizjak: Odklanjanje šole pri učencih razrednega pouka
  25. Neža Železnik: Teorija uma pri otrocih z motnjami avtističnega spektra in/ali motnjami v duševnem razvoju
  26. Nina Podgornik: Vpliv treninga socialnih veščin na osamljenost otrok na razredni stopnji osnovne šole
  27. Nika Jesenko: Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialno sprejetost učencev s posebnimi potrebami

BSc theses (33)

  1. Mateja Veber: Povezava nadlegovanja na delovnem mestu z blagostanjem zaposlenega
  2. Petra Auber: Navezanost otroka na starše
  3. Romi Furlan: Izražanje čustev v otroški risbi ob poslušanju glasbe
  4. Sanja Marinković: Odnosi s starši na prehodu v odraslost
  5. Saša Šimac: Socialna sprejetost in razumevanje prijateljstva pri osnovnošolskih učencih
  6. Lara Blažič: Razumevanje igre pri slovenskih starših predšolskih otrok
  7. Anja Milavec: Izbira partnerjev v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
  8. Jerica Brišar: Samoopisi osebnosti osnovnošolskih otrok
  9. Barbara Žnidar: Dejavniki samopodobe in samospoštovanja osnovnošolskih otrok
  10. Lara Krečič: Uravnavanje vedenja v prvem in drugem triletju osnovne šole
  11. Anja Ugrin: Motnja pozornosti in hiperaktivnosti v obdobju odraslosti
  12. Živa Zalar: Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  13. Melita Pikon: Razvoj izražanja čustev na risbi človeške figure od obdobja malčka do poznega otroštva
  14. Liljana Vreš: Spoprijemanje učitelja razrednega pouka z motečim vedenjem učencev
  15. Martina Štemberger: Razvoj empatije v otroštvu: vloga staršev
  16. Anaela Pajić: Nasilje v osnovni šoli s perspektive učiteljev in učencev
  17. Lea Josipovič: Načini spoprijemanja s stresom pri osnovnošolskih učiteljih: vloga sprostitvenih tehnik
  18. Anja Marinič: Povezanost čustev in učenja: kako učitelji zaznavajo pomen čustev za učenje
  19. Ana Brezigar: Pomen otroške igre in igrač v zgodnjem gibalnem razvoju s perspektive vzgojiteljic
  20. Katja Ciglar: Komunikacija med šolo in domom: perspektiva učiteljev in staršev učencev na razredni stopnji
  21. Anja Saksida: Analiza otroške risbe od prvega do petega razreda osnovne šole
  22. Maja Mohar: Vloga učitelja razrednega pouka pri spoprijemanju učencev z ločitvijo staršev
  23. Nina Podgornik: Osamljenost pri otrocih razrednega pouka
  24. Maša Sitar: Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
  25. Aleksandra Cvijetić: Vpliv družine na razvoj osebnosti in vedenja otroka
  26. Špela Štebe: Soočanje predšolskega otroka s smrtjo in vloga odraslega
  27. Anže Perčič: Povezanost med samospoštovanjem učiteljev in njihovo avtoriteto v razredu
  28. Maja Peric: Razumevanje in prikazovanje čustev v risbi v zgodnjem otroštvu
  29. Nika Kristan: Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
  30. Klavdija Preželj: Stališča učiteljic razrednega pouka glede uporabe socialnih iger za izboljšanje razredne klime
  31. Nina Kožman: Značilnosti otrok z motnjami avtističnega spektra
  32. Maja Sevčnikar: Pojav trme v zgodnjem otroštvu
  33. Veronika Rahotin: Teorija uma in vrstniški odnosi otroka z motnjo avtističnega spektra

Other documents (1)

  1. Andreja Avsec, Tina Kavčič: Merske značilnosti slovenske oblike Vprašalnika usmerjenosti k sreči (OTH)
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica