Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Ana Bardorfer:
Medosebni stik v visokošolskem izobraževanju: vloga pri dejavni udeležbi, motivaciji za študij in znanju študentov
Vesna Rutar:
Zaznavanje in posledice stresa pri vzgojiteljih in učiteljih v slovenskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah
Mateja Maljevac:
Značilnosti in dejavniki socialnega prilagajanja slepih in slabovidnih otrok
Magistrska dela (27)
Ina Sulič:
Malčkova igra: primerjava samostojne igre in igre z odraslo osebo
Anja Valenčić:
Igra gluhih in naglušnih predšolskih otrok
Karmen France Pavlin:
Prepoznavanje in spremljanje čustvenih ter vedenjskih težav predšolskih otrok
Mateja Prelogar:
Igra otrok z zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju
Tatjana Vogrič:
Socialna igra otrok v vrtcu z različnimi igračami
Živa Zalar:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
Katja Ciglar:
Inkluzija otrok s posebnimi potrebami - perspektiva učiteljev, strokovnih delavcev in staršev
Liljana Vreš:
Moteče vedenje v šoli s stališč učiteljev, staršev in učencev
Mateja Veber:
Obiskovanje vrtca in prilagoditvene spretnosti predšolskih otrok
Eva Nežić:
Spremljanje značilnosti samostojne in interaktivne igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
Lea Josipovič:
Učinki meditacije na obvladovanje stresa pri osnovnošolskih učiteljih začetnikih
Barbara Korošec:
Izkušnje in izzivi sorojencev oseb s posebnimi potrebami na prehodu v odraslost in v zgodnji odraslosti
Anja Marinič:
Spodbujanje igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
Katja Radulovič:
Značilnosti in spodbujanje igre predšolskega otroka z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Anaela Pajić:
Nekateri dejavniki vrstniškega nasilja na razredni stopnji osnovne šole
Anja Vidmar:
Socialna sprejetost otroka s primanjkljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti v redni osnovni šoli
Martina Štemberger:
Nekateri dejavniki empatije v srednjem in poznem otroštvu
Sara Bolko:
Poznavanje in uporaba učnih stilov med osnovnošolskimi učitelji
Špela Porok:
Kakovost življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju v srednji in pozni odraslosti
Nika Kristan:
Osamljenost in socialne mreže pri mladostnikih v institucionalni vzgoji
Lucija Plohl:
Psihosocialni status učencev priseljencev v razredu osnovne šole
Valentina Bratec:
Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialne odnose med učenci
Ana Brezigar:
Subjektivne teorije vzgojiteljev o vlogi igre v razvoju otrok
Klara Bizjak:
Odklanjanje šole pri učencih razrednega pouka
Neža Železnik:
Teorija uma pri otrocih z motnjami avtističnega spektra in/ali motnjami v duševnem razvoju
Nina Podgornik:
Vpliv treninga socialnih veščin na osamljenost otrok na razredni stopnji osnovne šole
Nika Jesenko:
Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialno sprejetost učencev s posebnimi potrebami
Diplomska dela (33)
Mateja Veber:
Povezava nadlegovanja na delovnem mestu z blagostanjem zaposlenega
Petra Auber:
Navezanost otroka na starše
Romi Furlan:
Izražanje čustev v otroški risbi ob poslušanju glasbe
Sanja Marinković:
Odnosi s starši na prehodu v odraslost
Saša Šimac:
Socialna sprejetost in razumevanje prijateljstva pri osnovnošolskih učencih
Lara Blažič:
Razumevanje igre pri slovenskih starših predšolskih otrok
Anja Milavec:
Izbira partnerjev v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti
Jerica Brišar:
Samoopisi osebnosti osnovnošolskih otrok
Barbara Žnidar:
Dejavniki samopodobe in samospoštovanja osnovnošolskih otrok
Lara Krečič:
Uravnavanje vedenja v prvem in drugem triletju osnovne šole
Anja Ugrin:
Motnja pozornosti in hiperaktivnosti v obdobju odraslosti
Živa Zalar:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
Melita Pikon:
Razvoj izražanja čustev na risbi človeške figure od obdobja malčka do poznega otroštva
Liljana Vreš:
Spoprijemanje učitelja razrednega pouka z motečim vedenjem učencev
Martina Štemberger:
Razvoj empatije v otroštvu: vloga staršev
Anaela Pajić:
Nasilje v osnovni šoli s perspektive učiteljev in učencev
Lea Josipovič:
Načini spoprijemanja s stresom pri osnovnošolskih učiteljih: vloga sprostitvenih tehnik
Anja Marinič:
Povezanost čustev in učenja: kako učitelji zaznavajo pomen čustev za učenje
Ana Brezigar:
Pomen otroške igre in igrač v zgodnjem gibalnem razvoju s perspektive vzgojiteljic
Katja Ciglar:
Komunikacija med šolo in domom: perspektiva učiteljev in staršev učencev na razredni stopnji
Anja Saksida:
Analiza otroške risbe od prvega do petega razreda osnovne šole
Maja Mohar:
Vloga učitelja razrednega pouka pri spoprijemanju učencev z ločitvijo staršev
Nina Podgornik:
Osamljenost pri otrocih razrednega pouka
Maša Sitar:
Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
Aleksandra Cvijetić:
Vpliv družine na razvoj osebnosti in vedenja otroka
Špela Štebe:
Soočanje predšolskega otroka s smrtjo in vloga odraslega
Anže Perčič:
Povezanost med samospoštovanjem učiteljev in njihovo avtoriteto v razredu
Maja Peric:
Razumevanje in prikazovanje čustev v risbi v zgodnjem otroštvu
Nika Kristan:
Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
Klavdija Preželj:
Stališča učiteljic razrednega pouka glede uporabe socialnih iger za izboljšanje razredne klime
Nina Kožman:
Značilnosti otrok z motnjami avtističnega spektra
Maja Sevčnikar:
Pojav trme v zgodnjem otroštvu
Veronika Rahotin:
Teorija uma in vrstniški odnosi otroka z motnjo avtističnega spektra
Druga dela (1)
Andreja Avsec, Tina Kavčič:
Merske značilnosti slovenske oblike Vprašalnika usmerjenosti k sreči (OTH)