Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
BSc theses (22)
Gregor Prašnikar:
Vloga digitalnih mnenjskih voditeljev na instagramu na področju turizma
Jernej Meško:
Osebnost blagovne znamke v športnem turizmu
Jana Nemec:
Poslovni načrt Oaza savnanja
Miha Arko:
Oblikovanje trženjskega spleta na primeru turističnega kompleksa Ljubljana Resort
Barbara Kuhar:
Krško kot turistična destinacija
Tina Matanović:
Študenti turizma kot okoljsko odgovorni potrošniki
Suzana Matijević:
Vloga otroka pri oglaševanju
Aleš Poplatnik:
Motivacijski dejavniki za obisk Srca Slovenije
Irena Oder Mežnarc:
Marketinški načrt podjetja Koratur d.d. Prevalje
Barbara Beškovnik:
Motivacijski dejavniki Žičke kartuzije
Maruša Stopar:
Generacija Y in materializem v turizmu
Alja Plesec:
Vpliv zunanjega videza na zaposljivost v hotelskih strukturah v Portorožu
Katrin Valenko:
Motivacijski dejavniki obiskovalcev mesta Ptuj
Maša Možina:
Motivi generacije Y pri nakupu storitev adrenalinskih parkov v Sloveniji
Kristian Šumej:
Marketinški načrt na primeru izbranega prehrambeno-gostinskega obrata
Lara Vučić:
Marketinški načrt na primeru podjetja Adrenalinček
Kristjan Sovič:
Strategija trženja turistične destinacije Prlekija
Anja Fortuna:
Analiza vsebine na družbenem omrežju Pinterest
Sara Ivačić:
Pomen in uporaba zgodbarjenja na primeru oblikovanja turističnega produkta v občini Pivka
Sofija Kovač:
Tržno komuniciranje turističnih organizacij z generacijo Z - primer Parka vojaške zgodovine
Ariana Kržin:
Vloga družbenega omrežja TikTok pri odločitvah za potovanja
Zala Račič:
Vloga vrednost pri motivaciji za potovanja med pripadniki generacije Z
Other documents (5)
Tomi Brezovec, Aleksandra Brezovec, Tanja Planinc, Žana Čivre, Polona Černič, Maša Puklavec:
20 let turizma samostojne Slovenije
Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan:
Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests
Žana Čivre, Doris Gomezelj Omerzel:
The behaviour of tourism firms in the area of innovativeness
Žana Čivre, Nina Lovec, Daša Fabjan:
Herzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu
Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre:
Unique destination attributes as a basis of tourism experience