Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (22)
Gregor Prašnikar:
Vloga digitalnih mnenjskih voditeljev na instagramu na področju turizma
Jernej Meško:
Osebnost blagovne znamke v športnem turizmu
Jana Nemec:
Poslovni načrt Oaza savnanja
Miha Arko:
Oblikovanje trženjskega spleta na primeru turističnega kompleksa Ljubljana Resort
Barbara Kuhar:
Krško kot turistična destinacija
Tina Matanović:
Študenti turizma kot okoljsko odgovorni potrošniki
Suzana Matijević:
Vloga otroka pri oglaševanju
Aleš Poplatnik:
Motivacijski dejavniki za obisk Srca Slovenije
Irena Oder Mežnarc:
Marketinški načrt podjetja Koratur d.d. Prevalje
Barbara Beškovnik:
Motivacijski dejavniki Žičke kartuzije
Maruša Stopar:
Generacija Y in materializem v turizmu
Alja Plesec:
Vpliv zunanjega videza na zaposljivost v hotelskih strukturah v Portorožu
Katrin Valenko:
Motivacijski dejavniki obiskovalcev mesta Ptuj
Maša Možina:
Motivi generacije Y pri nakupu storitev adrenalinskih parkov v Sloveniji
Kristian Šumej:
Marketinški načrt na primeru izbranega prehrambeno-gostinskega obrata
Lara Vučić:
Marketinški načrt na primeru podjetja Adrenalinček
Kristjan Sovič:
Strategija trženja turistične destinacije Prlekija
Anja Fortuna:
Analiza vsebine na družbenem omrežju Pinterest
Sara Ivačić:
Pomen in uporaba zgodbarjenja na primeru oblikovanja turističnega produkta v občini Pivka
Sofija Kovač:
Tržno komuniciranje turističnih organizacij z generacijo Z - primer Parka vojaške zgodovine
Ariana Kržin:
Vloga družbenega omrežja TikTok pri odločitvah za potovanja
Zala Račič:
Vloga vrednost pri motivaciji za potovanja med pripadniki generacije Z
Druga dela (5)
Tomi Brezovec, Aleksandra Brezovec, Tanja Planinc, Žana Čivre, Polona Černič, Maša Puklavec:
20 let turizma samostojne Slovenije
Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan:
Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests
Žana Čivre, Doris Gomezelj Omerzel:
The behaviour of tourism firms in the area of innovativeness
Žana Čivre, Nina Lovec, Daša Fabjan:
Herzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu
Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre:
Unique destination attributes as a basis of tourism experience