Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (22)

  1. Gregor Prašnikar: Vloga digitalnih mnenjskih voditeljev na instagramu na področju turizma
  2. Jernej Meško: Osebnost blagovne znamke v športnem turizmu
  3. Jana Nemec: Poslovni načrt Oaza savnanja
  4. Miha Arko: Oblikovanje trženjskega spleta na primeru turističnega kompleksa Ljubljana Resort
  5. Barbara Kuhar: Krško kot turistična destinacija
  6. Tina Matanović: Študenti turizma kot okoljsko odgovorni potrošniki
  7. Suzana Matijević: Vloga otroka pri oglaševanju
  8. Aleš Poplatnik: Motivacijski dejavniki za obisk Srca Slovenije
  9. Irena Oder Mežnarc: Marketinški načrt podjetja Koratur d.d. Prevalje
  10. Barbara Beškovnik: Motivacijski dejavniki Žičke kartuzije
  11. Maruša Stopar: Generacija Y in materializem v turizmu
  12. Alja Plesec: Vpliv zunanjega videza na zaposljivost v hotelskih strukturah v Portorožu
  13. Katrin Valenko: Motivacijski dejavniki obiskovalcev mesta Ptuj
  14. Maša Možina: Motivi generacije Y pri nakupu storitev adrenalinskih parkov v Sloveniji
  15. Kristian Šumej: Marketinški načrt na primeru izbranega prehrambeno-gostinskega obrata
  16. Lara Vučić: Marketinški načrt na primeru podjetja Adrenalinček
  17. Kristjan Sovič: Strategija trženja turistične destinacije Prlekija
  18. Anja Fortuna: Analiza vsebine na družbenem omrežju Pinterest
  19. Sara Ivačić: Pomen in uporaba zgodbarjenja na primeru oblikovanja turističnega produkta v občini Pivka
  20. Sofija Kovač: Tržno komuniciranje turističnih organizacij z generacijo Z - primer Parka vojaške zgodovine
  21. Ariana Kržin: Vloga družbenega omrežja TikTok pri odločitvah za potovanja
  22. Zala Račič: Vloga vrednost pri motivaciji za potovanja med pripadniki generacije Z

Druga dela (5)

  1. Tomi Brezovec, Aleksandra Brezovec, Tanja Planinc, Žana Čivre, Polona Černič, Maša Puklavec: 20 let turizma samostojne Slovenije
  2. Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan: Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests
  3. Žana Čivre, Doris Gomezelj Omerzel: The behaviour of tourism firms in the area of innovativeness
  4. Žana Čivre, Nina Lovec, Daša Fabjan: Herzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu
  5. Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre: Unique destination attributes as a basis of tourism experience
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici