Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Herzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu
Avtorji:ID Čivre, Žana (Avtor)
ID Lovec, Nina (Avtor)
ID Fabjan, Daša (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Civre_Zana_i2013.pdf (107,59 KB)
MD5: B4BAFFFA977B3FA36E0B6F3E37555841
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Opis:Prispevek obravnava delovno motivacijo kontaktnega osebja v turizmu v Sloveniji. Motivacijo opredeljujemo na podlagi Herzbergove dvofaktorske teorije, ki temelji na dveh vrstah faktorjev delovne motivacije, in sicer na motivatorjih, ki zaposlene motivirajo, in higienikih, ki zaposlenih ne motivirajo, a so brez njih nezadovoljni. Rezultati izvedene empirične raziskave kažejo, da imajo motivatorji (npr. priznanje, odgovornost) zelo močan vpliv na delovno motivacijo, medtem ko higieniki (npr. višina plače) nanjo nimajo statistično značilnega vpliva. Izhajajoč iz izsledkov raziskave lahko vodstva turističnih podjetij posvetijo večjo pozornost oz. povečajo pomen motivatorjev, v smislu povečanja odgovornosti kontaktnega osebja, uvedbe priznanj, omogočanja usposabljanj in podajanja ustreznih informacij, saj so le-ti dejavniki ključnega pomena za motiviranost zaposlenih.
Ključne besede:delovna motivacija, turizem, zaposleni, kontaktno osebje
Založnik:Fakulteta za management
Leto izida:2013
Št. strani:str. 219-232, 268
Številčenje:Leto 8, št. 3
PID:20.500.12556/RUP-7673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.962.13:338.48
ISSN pri članku:1854-4231
COBISS.SI-ID:4869079 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:30.12.2015
Število ogledov:6449
Število prenosov:274
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Management
Založnik:Fakulteta za management, Fakulteta za management, University of Primorska Press
ISSN:1854-4231
COBISS.SI-ID:224377600 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The article focuses on work motivation of Slovenian front-line employees working in tourism. The motivation is analyzed using a Herzbergs Two Factor Theory of work motivation, which is based on two factor groups of work motivation growth factors that motivate, and hygiene factors that do not motivate, yet their absence causes work dissatisfaction. The empirical research results indicated that growth factors (e.g. recognition and responsibility) have a major impact on work motivation, while hygiene factors (e.g. salary) did not show statistically signicant impact. The ndings of the research could be useful for management in tourism industry, who should give more attention to growth factors or strengthen their meaning by increasing front-line employees responsibilities, recognition, enabling additional trainings and giving adequate information as these factor have a pivotal meaning for employees work motivation.
Ključne besede:work motivation, tourism, employees


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici