Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Zlatka Meško Štok

Together there are 443 keywords, that are appearing 976 times.
116 of them (26.19 % of all) appear more than once, together appearing 649 times (66.5 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
50x7.7%trženje
36x5.55%diplomska dela
28x4.31%zadovoljstvo
21x3.24%trženjski splet
18x2.77%vodenje
17x2.62%zaposleni
15x2.31%kupci
14x2.16%storitve
13x2%raziskava, komuniciranje, management
12x1.85%kakovost
11x1.69%podjetje, prodaja, blagovna znamka, pospeševanje prodaje
10x1.54%blagovne znamke, motivacija
9x1.39%raziskave, turizem, trg, potrošniki
8x1.23%strategija
7x1.08%izdelki, oglaševanje, tržno komuniciranje
6x0.92%organizacija, organizacije, pozicioniranje, razvoj, analiza
5x0.77%organizacijska klima, promocija, konkurenca, managerji, izobraževanje, podjetja, marketing, zdravstvo, raziskava trga
4x0.62%dobavitelji, segmentiranje, Slovenija, organizacijska kultura, motiviranje, uspešnost, timsko delo, zvestoba, odjemalci, trgovina, cilji
3x0.46%konkurenčnost, bančništvo, strategije, analiza okolja, planiranje, managerke, projekti, sponzorstvo, internet, načrtovanje, stres, upravljanje, zaposlovanje, šport, vizija, prodajalci, odločanje, etika, tržna raziskava, izvoz, segmentiranje trga
2x0.31%delo, nakupovalni center, medosebni odnosi, metode, uvoz, ponudba, globalizacija, intervju, kariera, sodelovanje, stranke, potrošnik, okolje, tržne aktivnosti, proizvodnja, kultura, prepoznavnost, nagrajevanje, standardi, odnosi, timi, nabava, stereotipi, komunikacijski splet, raziskava tržišča, vedenje, poprodajne storitve, tržni delež, osebna prodaja, hoteli, družbena odgovornost, cena, zadovoljstvo kupcev, ženske, urejenost, pričakovanja, delovno mesto, tržišče, osebni razvoj, dejavniki, cene, lojalnost, poslovna etika, konkurenčne prednosti
1xtransport, naročila, Internet, interaktivno oglaševanje, destinacije, stroški, zavod, osnovne šole, učenje, informatika, razvoj turizma, katalogi, napredovanje, avtomobilska industrija, dokumentacija, proizvodni program, tržne raziskave, elektronska pošta, pasice, tržne oblike vstopa, e-pošta, mednarodno trženje, šolanje, konurenca, klik na oglas, interaktivnost, trženjske raziskave, odnosi z javnostmi, pariteta, ankete, ciljne skupine, analize, trženje z dovoljenjem, nogometni klub, turistična destinacija, turistična ponudba, ljudje, psihologija, oddaje, proizvodi, ocenjevanje, tiskovine, segmentacija trga, xDSL, televizija, mediji, parajezik, poslovno komuniciranje, učinkovitost, intelektualni kapital, kompetence, znanje, ustvarjalnost, fluktuacija, trženjska strategija, ISO, predpostavke, rešitve, spremembe, predstavitev, turistične storitve, programi, fotovoltaika, urejanje, motiviranost, organiziranost, zasebnost, poslovanje, tiskarske storitve, Hotel Evropa Celje, zadovoljstvo zaposlenih, osnovna šola, betonski izdelki, prodajna logistika, konvencionalni viri energije, team building, malo podjetje, potrebe, računalniške storitve, širitev dejavnosti, zavarovalništvo, potapljanje, tržne poti, odločanje kupcev, trženje vina, asistenca, trženjsko komuniciranje, igralništvo, zdravje, alkohol, turistično podjetje, trženjski kanali, Švedska, povezava bank in zavarovalnic, prednosti povezovanja, karting, zadovoljstov kupcev, zdravstveno zavarovanje, zadovoljstvo odjemalcev, ciljni trg, izdelek, kakovost storitev, distribucija, benchmarking, trgovina na drobno, proizvajalno podjetje, elektro podjetje, tržanja, porabniki, merjenje zadovoljstva, opekarniški izdelki, mlečni izdelki, poslovna strategija, interaktivni mediji, tržanje, nepremičnine, Rusija, premoženjski svetovalci, trg nepremičnin, avtomobili, zemljiška knjiga, investicijski skladi, vzajemni skladi, tveganja, ruski trg, trženje storitev, zavarovanje, nafta, strategije vstopa, vlagatelji, priložnosti, sejmi, ponudniki, tuji trg, mednarodno poslovanje, obvladovanje kakovosti, poslovna odličnost, novi trgi, certifikat kakovosti, šolske potrebščine, papirnica, neposredno trženje, knjigarna, hotel, Renault, blalgovna znamka, gradnja, stanovanja, metode pospeševanja prodaje, učinkovitost prodaje, strategija trženja, zavarovalni pogoji, obnovljivi viri energije, tehnične službe, varovanje, varnost, dobavne verige, AEO certifikat, televizorji, TV sprejemniki, trpinčenje, etičnost, Litva, motivaciija, organizatorji, avtizem, procesi, nakopi, vedenje potrošnikov, filozofija, glasba, glasbeniki, pogajanja, koncerti, neetična komunikacija, trgovska podjetja, orodja, muzeji, znanja, sposobnosti, nepridobitne organizacije, invalidi, javna uprava, ovire, motivacijski dejavniki, viodenje, identiteta, kadrovanje, outsourcing, otroška konfekcija, zunanje izvajanje dejavnosti, brezposelnost, kandidati, logotipi, uveljavljanje, predstavitve, čustvena inteligenca, vzdušje, nevromarketing, čustveni odnos, osebnostne lastnosti, kupna moč, funkcijska magnetna resonanca, podjetniška ideja, zavarovalni zastopniki, zavarovalnice, Kozmetika Afrodita, trgovska blagovna znamka, nakupno odločanje, cenovna razlika, trošenje, racionalno, prednost, enak izdelek, vloga managerjev, zadovoljni zaposleni, dobra komunikacija, poslovna komunikacija, nagrade, marketinški splet 7 - P, skupinsko delo, poker room, poker, ponovni nakup, vodje, uporabniki, delovno okolje, odnos, odzivnost, serviserji, vozila, znamka Škoda, ciljna pubika, orodja tržnega komuniciranja, trženjski cilji, marketinško komuniciranje, poprodaja, rezultati, trgovine s tehničnim blagom, elektronsko poslovanje, matični register, vodja projekta, športna agencija, obnašanje strank, prenova procesov, manager, okolje projekta, izbiranje, kadri, kadrovska funkcija, informacijski sistemi, usmeritev k strankam, administracija, recesija, sežiganje, recikliranje, metode zdravljenja, kitajska tradicionalna medicina, odnosi s strankami, aromaterapija, alternativne metode, umetnost, merjenje, Slovenska vojska, konflikti, politika, programsko-tržna področja, socialnovarstvena oskrba, socialna varnost, grafična podoba, vinska klet, vino, strateški management, značilnosti, team, neprofitne organizacije, notranje okolje, prodajno osebje, pomen, poslovno okolje, vloge, znane osebnosti, poslovna obleka, ločevanje, odpadki, podrejenost, religija, izobrazba, oorodja, manvrednost, prednosti, varčevanje, srebro, zlato, čustva, osebnost, družina, kuppci, potrošnja, potrošništvo, poklic, mladi, organizacijska energija, ozaveščenost, asimetrična delitev, trendi, izzivi, izpopolnjevanje, poslanstvo, trajnostni razvoj, informacije, usposabljanje, dodatna znanja, športne prireditve, skupine, nabavno osebje, fleksibilnost, odgovorno upravljanje, poslovno načrtovanje, gospodarstvo, tehnologije, prodajne poti, vrtnine, produkti, standardi ISO, uporabnost, prenova
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica