Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Zlatka Meško Štok

Vseh ključnih besed je 443, ki se skupaj pojavijo 976 krat.
116 ključnih besed (26.19 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 649 krat (66.5 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
50x7.7%trženje
36x5.55%diplomska dela
28x4.31%zadovoljstvo
21x3.24%trženjski splet
18x2.77%vodenje
17x2.62%zaposleni
15x2.31%kupci
14x2.16%storitve
13x2%raziskava, komuniciranje, management
12x1.85%kakovost
11x1.69%blagovna znamka, pospeševanje prodaje, prodaja, podjetje
10x1.54%motivacija, blagovne znamke
9x1.39%trg, potrošniki, turizem, raziskave
8x1.23%strategija
7x1.08%izdelki, tržno komuniciranje, oglaševanje
6x0.92%razvoj, organizacije, organizacija, pozicioniranje, analiza
5x0.77%zdravstvo, organizacijska klima, podjetja, izobraževanje, raziskava trga, konkurenca, promocija, managerji, marketing
4x0.62%organizacijska kultura, uspešnost, motiviranje, segmentiranje, trgovina, cilji, dobavitelji, zvestoba, timsko delo, Slovenija, odjemalci
3x0.46%segmentiranje trga, managerke, konkurenčnost, šport, vizija, tržna raziskava, bančništvo, planiranje, analiza okolja, načrtovanje, izvoz, sponzorstvo, projekti, etika, internet, prodajalci, strategije, odločanje, stres, upravljanje, zaposlovanje
2x0.31%delovno mesto, ženske, kariera, okolje, cene, odnosi, delo, medosebni odnosi, tržišče, prepoznavnost, osebni razvoj, osebna prodaja, uvoz, timi, tržne aktivnosti, konkurenčne prednosti, nabava, hoteli, metode, kultura, nagrajevanje, ponudba, tržni delež, proizvodnja, poprodajne storitve, cena, intervju, lojalnost, standardi, komunikacijski splet, dejavniki, potrošnik, sodelovanje, zadovoljstvo kupcev, globalizacija, poslovna etika, stereotipi, stranke, vedenje, družbena odgovornost, nakupovalni center, raziskava tržišča, urejenost, pričakovanja
1xfotovoltaika, ocenjevanje, psihologija, sejmi, ponudniki, priložnosti, mediji, poslovanje, tveganja, učinkovitost, televizija, obnovljivi viri energije, ljudje, nafta, konurenca, oddaje, konvencionalni viri energije, zasebnost, ciljne skupine, programi, trženjska strategija, urejanje, parajezik, poslovno komuniciranje, prodajna logistika, naročila, stroški, pariteta, ISO, osnovna šola, spremembe, kompetence, motiviranost, rešitve, predpostavke, intelektualni kapital, predstavitev, organiziranost, transport, dokumentacija, ustvarjalnost, segmentacija trga, odnosi z javnostmi, tržne raziskave, nogometni klub, interaktivnost, elektronska pošta, pasice, Hotel Evropa Celje, fluktuacija, turistična destinacija, informatika, zadovoljstvo zaposlenih, avtomobilska industrija, učenje, znanje, zavod, osnovne šole, napredovanje, klik na oglas, potrebe, ankete, analize, trženjske raziskave, mednarodno trženje, katalogi, Internet, turistična ponudba, destinacije, razvoj turizma, proizvodni program, šolanje, trženje storitev, obvladovanje kakovosti, certifikat kakovosti, šolske potrebščine, knjigarna, poslovna odličnost, hotel, vlagatelji, premoženjski svetovalci, vzajemni skladi, investicijski skladi, turistične storitve, betonski izdelki, zdravstveno zavarovanje, zavarovanje, asistenca, Renault, benchmarking, zavarovalni pogoji, tržne oblike vstopa, strategije vstopa, tuji trg, mednarodno poslovanje, avtomobili, Rusija, proizvodi, xDSL, tiskovine, tiskarske storitve, interaktivni mediji, interaktivno oglaševanje, ruski trg, e-pošta, trženje z dovoljenjem, papirnica, tržanje, odločanje kupcev, turistično podjetje, trženjski kanali, trženjsko komuniciranje, team building, malo podjetje, povezava bank in zavarovalnic, zavarovalništvo, tržne poti, širitev dejavnosti, igralništvo, neposredno trženje, gradnja, stanovanja, zemljiška knjiga, trg nepremičnin, blalgovna znamka, metode pospeševanja prodaje, novi trgi, strategija trženja, učinkovitost prodaje, prednosti povezovanja, tržanja, proizvajalno podjetje, mlečni izdelki, trgovina na drobno, zadovoljstov kupcev, potapljanje, računalniške storitve, zdravje, alkohol, Švedska, trženje vina, ciljni trg, distribucija, poslovna strategija, merjenje zadovoljstva, porabniki, elektro podjetje, opekarniški izdelki, karting, izdelek, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, nepremičnine, tehnične službe, varovanje, varnost, dobavne verige, AEO certifikat, televizorji, TV sprejemniki, trpinčenje, etičnost, Litva, motivaciija, organizatorji, avtizem, procesi, nakopi, vedenje potrošnikov, filozofija, glasba, glasbeniki, pogajanja, koncerti, neetična komunikacija, trgovska podjetja, logotipi, uveljavljanje, nepridobitne organizacije, orodja, identiteta, invalidi, javna uprava, ovire, motivacijski dejavniki, muzeji, znanja, predstavitve, kandidati, brezposelnost, kadrovanje, zunanje izvajanje dejavnosti, otroška konfekcija, sposobnosti, viodenje, outsourcing, čustvena inteligenca, odnos, nevromarketing, čustveni odnos, osebnostne lastnosti, kupna moč, funkcijska magnetna resonanca, podjetniška ideja, orodja tržnega komuniciranja, marketinški splet 7 - P, Kozmetika Afrodita, trgovska blagovna znamka, nakupno odločanje, cenovna razlika, trošenje, racionalno, prednost, enak izdelek, vloga managerjev, zadovoljni zaposleni, dobra komunikacija, poslovna komunikacija, ciljna pubika, znamka Škoda, skupinsko delo, poker room, poker, ponovni nakup, vodje, delovno okolje, odzivnost, uporabniki, vzdušje, serviserji, vozila, nagrade, zavarovalni zastopniki, zavarovalnice, trženjski cilji, marketinško komuniciranje, poprodaja, rezultati, trgovine s tehničnim blagom, elektronsko poslovanje, matični register, vodja projekta, športna agencija, obnašanje strank, prenova procesov, manager, okolje projekta, izbiranje, kadri, kadrovska funkcija, informacijski sistemi, usmeritev k strankam, administracija, recesija, sežiganje, recikliranje, metode zdravljenja, kitajska tradicionalna medicina, odnosi s strankami, aromaterapija, alternativne metode, umetnost, merjenje, Slovenska vojska, konflikti, politika, programsko-tržna področja, socialnovarstvena oskrba, socialna varnost, grafična podoba, vinska klet, vino, strateški management, značilnosti, team, neprofitne organizacije, notranje okolje, prodajno osebje, pomen, poslovno okolje, vloge, znane osebnosti, poslovna obleka, ločevanje, odpadki, podrejenost, religija, izobrazba, oorodja, manvrednost, prednosti, varčevanje, srebro, zlato, ozaveščenost, asimetrična delitev, organizacijska energija, kuppci, potrošnja, potrošništvo, osebnost, čustva, mladi, poklic, družina, trendi, izzivi, izpopolnjevanje, poslanstvo, trajnostni razvoj, informacije, usposabljanje, dodatna znanja, športne prireditve, skupine, nabavno osebje, fleksibilnost, odgovorno upravljanje, poslovno načrtovanje, gospodarstvo, tehnologije, prodajne poti, vrtnine, produkti, standardi ISO, uporabnost, prenova
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici